Zamieszczone przez morgam
uszczelka pod głowicą???
Zwiń
X
-
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
-
-
Zamieszczone przez MartinezPrzy okazji stwierdził że takie pęknięcia to żaden problem i zdażają się dosyć często. Zależy jak duże są pęknięcia . Jeśli małe to nie przejmować się i jeździć...Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Dzisiaj moja Octavka wylądowała już u mechanika.Po zdjęciu głowicy ewidentnie wypalona uszczelka.Głowica po oględzinach wygląda dobrze,czyli żadnych pęknięć i uszkodzeń na zewnątrz.Do wymiany pójdzie jeszcze profilaktycznie termostat.Wiem że powinienem ją prześwietlić i zrobić próbę szczelności ale chyba zaryzykuję.Wczoraj zrobiłem jeszcze 1000km(musiałem wrócić do domu) i wydmuchało mi ok 2 l płynu ale dopiero jak ją podkręcałem powyżej 3000 obr.Do tej granicy ubytki byly symboliczne.Jutro będę znał koszty no i bądźmy dobrej myśli że na tym się zakończy.Octavia 1.9 tdi ASV 110 KM 2000r
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoZamieszczone przez MartinezPrzy okazji stwierdził że takie pęknięcia to żaden problem i zdażają się dosyć często. Zależy jak duże są pęknięcia . Jeśli małe to nie przejmować się i jeździć...Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez morgamGłowica po oględzinach wygląda dobrze,czyli żadnych pęknięć i uszkodzeń na zewnątrz.Do wymiany pójdzie jeszcze profilaktycznie termostat.Wiem że powinienem ją prześwietlić i zrobić próbę szczelności ale chyba zaryzykuję.Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Odebrałem dzisiaj Oktavkę.Ewidentnie była wydmuchana uszczelka pod głowicą więc nie zdecydowałem się na jej prześwietlenie (głowicy)nie ze względu na koszty ale na brak czasu ponieważ w poniedziałek już muszę lecieć (1000 km)Wymieniona uszczelka pod głowicą ,nowe śruby,nowy termostat,płyn chłodzący + wymiana tulejek przy stabilizatorach (zawieszenie) koszt naprawy 980zł bez vat :shock: .Jutro jeszcze wybieram się na test ok 200 km i mam nadzieję że będzie wszystko ok
Czy głowicę trzeba dociągnąć po 1000 km? Bo mechanik twierdził że nie ma takiej potrzeby. A jeśli tak czy trzeba to traktować jako dodatkową usługę?I dodatkowo płacić.Octavia 1.9 tdi ASV 110 KM 2000r
Komentarz
-
-
Autko odebrane.Głowica bez pęknięć,splanowana. Dodatkowo wymienione rozrząd,popychacze,olej+Filtr,płyn G12 .Koszt 1300 części + 400 robocizna.Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
[quote]niedziela67, to spox ale cóś za tanio czy to aby na pewno oryginały?
A pompa wody?
Stwierdzono bez luzów więc zostałaByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koja86niedziela67, nie ryzykowałbym za 130zł jaki przebieg masz?Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Panowie otoz ja mielamem problemz plynem z tym ze go nie sprawdzalem z pół roku i kiedyz musialem dolac az 0,5 litra aby bylo lekko ponad min. . Mialo to miejsce okolo 20 stycznia. Od tego czasu kotroluje plyn i olej i .......
Otóz po zrobieniu okolo 300 km, nic wielkiego sie nie dzieje. Sprawdzalem kilka razy olej i jest ok. Co do plynu to mam pewne zastrzezenia. Chodzi o to ze poziom plynu raz mam wiekszy raz mniejszy (oczywiscie na zimnym silniku.) są to dosc duze ruchy okolo 2-3 cm. Dzis po nocy znowu mialem okolo 0,5 cm przed minimum. Pojezdzilem troche i zostawilem samochod na okolo 4 godz. Zszedlem sprawdzic i plym byl w polowie miedzy min a max.
Poza tym po odkreceniu korka i poswieceniu latarką plyn jest dosc mętny i od gory patzrac mam zołtawe zabarwienie . Moze to juz autosugestia ale dla mnie to smierdzi tam olejem.
Poradzcie i odpowiedzcie dlaczego sa az tak duze ruchy tego plynu chlodniczego. czy moge jakos to sprawdzic?? Np. diagnostyka spalin w plynie chlodniczym?
Komentarz
-
-
Płyn ma tam jakąś rozszerzalność i to, że jak zimno jest go mniej a po rozgrzaniu więcej nie musi nic złego oznaczać. Powiedziałbym, że jest to normalne zjawisko. Na zimnym silniku powinno być go miedzy min a max. Co do zapachu to jeśli masz dobrego nosa i czujesz olej (bardziej przypomina to woń spalin) może oznaczac to, że masz przedmuch. Najprościej wbić tester, który większość dobrych zakładów posiada, na obecność CO2. Jesli bedzie dmuchac spalinami płyn w testerze zmetnieje. Możesz też sprawdzić w inny sposób który praktykowalem i jest dość skuteczny. Na rozgrzanym silniku włącz ogrzewanie na jakąś wysoką temp. np 29st. ale nie w trakcie jazdy tylko na postoju, tak żeby silnik pracował na wolnych obrotach. Jesli po chwili bedzie leciec chłodne powietrze zamiast gorącego, a po przygazowaniu znów ciepłe na 99% masz walniętą usczelke bo przedostające sie gazy do układu chłodzenia powoduja jego zapowietrzanie, stąd dmucha chłodem :wink:Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BOODZISZTak ale ja sprawdzilem plyn po nocy raz a pozniej po 4 godzinnym postoju i bylo ok. 3 cm wiecej.Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
BOODZISZ,
jesli takie cos sie dzieje to faktycznie masz "maly" problempowiem Tobie tak ze ja mialem wiekszy :/ po 1 wymianie uszczelki bylo ok przez jakies 200 km a potem znowu to samo. Efekt to holowanie 200 km do domu :/ po zdjeciu glowicy okazalo sie ze blok jest pekniety na 4 cylindrze. Niestety koszty wielkie. Nowy silnik 1500 zeta, przeszczep 500 zeta i wymiana uszczelki poprzednim razem 600 zeta. Oby u Ciebie byla tylko uszczelka
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oziemiZamieszczone przez BOODZISZTak ale ja sprawdzilem plyn po nocy raz a pozniej po 4 godzinnym postoju i bylo ok. 3 cm wiecej.
Pozniej pojezdzilem 20min. i postawilem samochod na 4godz.
Schodze i patzr a tam poziom 3 cm, wyzszy.
Zamieszczone przez tom2212BOODZISZ,
jesli takie cos sie dzieje to faktycznie masz "maly" problempowiem Tobie tak ze ja mialem wiekszy :/ po 1 wymianie uszczelki bylo ok przez jakies 200 km a potem znowu to samo. Efekt to holowanie 200 km do domu :/ po zdjeciu glowicy okazalo sie ze blok jest pekniety na 4 cylindrze. Niestety koszty wielkie. Nowy silnik 1500 zeta, przeszczep 500 zeta i wymiana uszczelki poprzednim razem 600 zeta. Oby u Ciebie byla tylko uszczelka
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BOODZISZPo nocy bylo ok. poł cm ponizej minimum.
Pozniej pojezdzilem 20min. i postawilem samochod na 4godz.
Schodze i patzr a tam poziom 3 cm, wyzszy.
tom2212 napisał/a:
BOODZISZ,
jesli takie cos sie dzieje to faktycznie masz "maly" problem powiem Tobie tak ze ja mialem wiekszy :/ po 1 wymianie uszczelki bylo ok przez jakies 200 km a potem znowu to samo. Efekt to holowanie 200 km do domu :/ po zdjeciu glowicy okazalo sie ze blok jest pekniety na 4 cylindrze. Niestety koszty wielkie. Nowy silnik 1500 zeta, przeszczep 500 zeta i wymiana uszczelki poprzednim razem 600 zeta. Oby u Ciebie byla tylko uszczelka pozdrawiam
O kurcze nie strasz mnie. A jakies inne objawy miales?? Spadek mocy, emulsja zamiast oleju itp. czy tylko plyn znikał. ???
_________________Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
Komentarz